ایده های خلاقانه برای انتخاب دیوارپوش حمام
نوشته شده توسط : admin

 برای انتخاب دیوارپوش حمام و طراحی دکوراسیون حمام گزینه های متنوعی وجود دارد. 

 طراحی دکوراسیون حمام

انواع دیوارپوش حمام

 

صاحبان خانه ممکن است در طراحی دکوراسیون داخلی حمام کمتر از هر جای دیگر در خانه صرف کنند، اما این بدان معنا نیست که دیوارها از آسیب بیشتری برخوردار باشند. رطوبت و نشت آب ممکن است تنها از دو دلیل باشد که چرا دیوارهای حمام در وضعیت بد قرار دارند. اگر می توانید صدا را خنثی کنید و آسیب سطحی باشد، می توانید دیوارهای ناخوشایند را پوشش دهید. آسیب های سازه ای، کاشی های شل، گچ، پوسیدگی و قالب های خراب نیاز به تعمیرات جامد، و نه پوشش.

 

آغازگر رنگ آميزي رنگ

دیوارهای رنگی با لکه ها، مانند کسانی که از نشت آب های قدیمی یا پرکننده عطر استفاده می کنند، نیاز به یک اصلاح ساده دارند. اگر علت نشت آب باشد، نشت را قبل از پوشش لکه ها تعمیر کنید. ابتدا با استفاده از مواد شوینده یا صابون ملایم، ابتدا دیواره ها را تمیز می کنید، اگر لکه ها دارای یک بافت بالا مانند پاشنه بلند اسپری مو، این سطح را مسطح و آماده می کند. بتونه رنگی رنگی بیشترین لکه ها را پوشش می دهد و مانع ایجاد می کند تا بتوانند به سطح برسند. در بعضی موارد، شما دو یا چند کت را نیاز دارید. پس از خشک شدن پرایمر، می توانید رنگ یا کاغذ دیواری را روی سطح تازه بپوشانید.

 

پوشش دادن

پانل های دیواری، مانند ورق های beadboard، پوشش تمام یا بخشی از دیوار است که شما می خواهید به پوشیدن. شما می توانید آنها را بیش از گچ و یا گچ است که نقاشی شده و یا کاغذ دیواری نصب شده است. قفل کردن، نوارها و یا تخته های تخته سیاه و تخته شیارها یک نگاه مشابهی دارند. در قسمت هایی که سقف تقریبا 8 فوت است، ورق های پانل می توانند سقف دیوار را به کف بپوشند. اگر آنها کمی قد بلندتر باشند، تخته های کفپوش و قالب بندی تاج و تخت می تواند به شکاف های جزئی منجر شود. Wainscoting یکی دیگر از چهره beadboard است، با ارتفاع کلی متوقف شده در 32 اینچ از کف. شما همچنین نیاز به پایه تخته برای پایین، و ریخته گری ریخته گری ریخته گری لبه بالا. اگر ترجیح می دهید پارچه های بلند تر را ترجیح می دهید، می توانید پانل های 8 پا یا پلاستیکی را به ارتفاع مورد نظر خود برش دهید. پانل ها و دیوارها را با استفاده از چسب های ساختمانی در قسمت پشتی نصب کرده و با تکمیل ناخن آنها را به دیوار متصل می کنند.

 

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری، یکی از انواع دیوارپوش ها است که در طراحی دکوراسیون حمام پوشش گچ و یا گچی را اگر دیوارها صدا و سطح صاف و صاف است. در بعضی موارد، آن را نیز می تواند از ضربه، خراب، خشکی به پایان رسید و دیگر نقاط ضعف. تصویر قدیمی و غیر جذاب وجود دارد، ابتدا باید آن را از بین ببرید. ضخیم شدن کاغذ دیواری قدیمی با آب، به شما کمک می کند تا از بین بردن پوست و پاک کردن آن، سپس دیوارها نیاز به شستن کامل با استفاده از مواد شوینده یا صابون ملایم و آب گرم. تصویر زمینه پوشش داده شده با وینیل کمک می کند تا مقاومت در برابر نفوذ آب از رطوبت، و مقاله های برجسته دارای یک بافت بالا ساخته شده است که می تواند مخروط های کوچک و رکود در زیر.

 

کاشی

کاشی یکی از پوشش های نهایی برای گچ و گچ است. شما به هیئت مدیره کاشی نیاز ندارید مگر اینکه دیوارها یک حمام یا حمام را احاطه کرده باشند. تصاویر پس زمینه باید پایین بیفتند، و دیوارهای رنگی از شن و ماسه سود می برند تا بعضی از بافت ها را قبل از کاشی بالا بیاورند. در جایی که دیوارها یکسان هستند یا سوراخ هایی دارند، ابتدا برخی از کارهای آماده سازی انجام می شود. ترکیب مفصلی جیو فلزی در دیواره های دیوار پر می شود، اما حفره ها قبل از کاشی نیاز به پچ گیاهان دارویی دارند. با استفاده از کاغذ پوست می توانید بر روی دیوار یا لکه های بلند تار کنید. تقریبا هر کاشی یا سنگ لاجوردی در حمام مناسب است و شما می توانید سقف چشم را به کف قرار دهید. کاشی های ملات نازک با استفاده از دیوار، و شما نیاز به کاشی های کاشی 1/8 اینچ یا کوچکتر دارید تا خطوط جلا را مستقیما و یکنواخت داشته باشید. کاشی های غیر کاشی کاری می توانند کاشی ها را تکمیل یا تکمیل کنند؛ جرقه ماسه ای اغلب در طبقه هایی استفاده می شود که مفاصل گرد و غبار گسترده تر هستند.




:: برچسب‌ها: مصالح ساختمانی , دیوارپوش حمام , طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون حمام ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: